torsdag 21 juni 2012

San Diego

Har precis installerat mig på Hotel Sofia på Broadway Street i San Diego.

 Flygresan var en rysare. Jag och min kollega John, som hälsar på släkt och vänner i USA fick springa för att hinna med flygplansbytet i Dusseldorf.
Samma historia upprepades för mig, när jag flög vidare från Los Angeles till San Diego.

 Säkerhetskontrollen tog så lång tid att jag blev tvungen att lägga benen på ryggen ännu en gång. Flygplatsen i LA är lite större än Kalmar Airport och avstånden mellan Gaterna är långa.


 Bifogar en "undervisningsvideo" med en av skådisarna som jag höll på att springa omkull på LA:s flygplats:

 Klockan är 23.05 när jag skriver detta. Hemma är klockan 08.05 enligt klockan i datorn. 
Jag har tillbringat 16 timmar i luften.
 Dags att knoppa in. Det har varit en lång dag......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar